Tisdag 2013-03-05

Hey Y'all!
 
Idag var det tema dag "alkohol och trafik" i skolan, mycket inspererande och fängslande historier fick vi höra. Behövde detta just nu när sådant här är indraget i många av mina närmastes liv och jag har nu mer hopp om att dem ska klara sig ur skiten! Stay strong ♥
 
Efter "skol-dagen" åkte jag med en klasskompis hem och tog hennes hund ut på en runda och jag fortsatte sedan vandringen hemåt. Första gången jag ser lite av laholm.... Det har ju varit så himla fint väder idag så mig gjorde det inget med en lång promenad efter skolan! Himla härligt.
Just nu sitter jag och skriver ett prov i Samhälle och ska snart plocka fram/ packa ner saker för imorgon! Då blir det jobb i restaurangen och sedan träning! Bränner i mina ben efter gårdagens träning så kan inte vänta på mer träningsverk nu! Gött!!! 
 


Kommentarer
Linnea

Duktig du är :D <3

2013-03-06 @ 06:05:58
URL: http://liinneeap.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0