Tisdag 2013-04-23

Do you ever just wake up and go "nope" and roll over and go back to sleep?
Precis så kände jag i morse men jag tvingade mig upp..Och där ser man.. Jag skulle stannat i säng!
Just nu vill jag bara dra något svart över huvudet.... Hela dagen har mitt humör gått upp och ner- Mest ner! Jag blev så arg ett tag att jag tappade andan, och nu är det fortfarande förjävligt att försöka andas, hittar inte min astma medicin heller! Wohoooo!
 
Aja, veckan har inte börjat så bra, tråkigt nog! Men jag är nu hemma och ska packa inför resan till stockholm imorgon, ilskan kommer nog komma fram lite under tiden jag ska bestämma kläder men när allt är klart och jag är hos Linnea ikväll kommer nog leendet fram!Ler just nu, big big big smile!! IIIH JAG SKA SE JUSTIN BIEBER IMORGON!!
 

Nej nu måste jag fixa här! Skriver sen och uppdaterar mitt humör! Hö hö hö
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0