Måndag 2013-04-15

Good day!
 
I'm so tired! fick ca 3 timmars sömn inatt, har kallsvettats haft värsta huvudvärken inatt.. Trodde jag började bli sjuk men icke, jag är mår nu bra och lyckades tvinga mig upp för skolan. Sitter nu och väntar in andra lektionen för idag och den börjar inte förens om en timma....
 
Så därför!... Ägnar jag tid till my love basket. Har nu gjort en lista för student klänningar, Har ni som jag, problem att hitta klänning till studenten? Kika in på min love basket så kanske ni hittar något som faller dig i smak! 
(ni kommer in på min "mylovebasket" genom att klicka på bilden)


Kommentarer
Emelie

Fin blogg! :)

Svar: Tack Du! :)
Elisabeth Törnqvist

2013-04-17 @ 20:59:35
URL: http://www.emeliehjort.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0