Lördag 2013-04-20

Good Morning!
 
Igår tog jag det bara lungt efter rensande av kläder och plugg, så jag och min syster satte oss ner i soffan med ett varsitt glas vin och kollade på hobbit i 3D! Himla mysig kväll!
 
Vart uppe någolunda tidigt idag och hoppade ur sängen av lycka, -det är sol och värme ute!!- 
Har nu suttit ute med frukost och en bra bok! Ska träna lite nu och sedan hoppa in i duschen så att jag är lite fräsh inför dagen! Ska nämnligen till oskarström och grilla med ett par gamla vänner!
Min start på morgonen- Nyttig smoothie, vindruvor, C-vitaminer och svart tee!
Jenna Jameson " Att älska som en porrstjärna en sedelärande berättelse"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0