Fredag 2013-04-19

Heeey!
 
Spenderade min dag med Rebecka igår, först vart det en runda i stan, träffade på lite vänner och gick runt lite. Runt tre-fyra tiden åkte jag med R hem då vi ringde ner Andrea för lite fika mys sen spenderades kvällen i oskarström hos en gammal killkompis då vi kollade på film och hade det trevligt! 
 
Idag vaknade jag vid nio då det bara vart upp & hoppa och i kläderna för att åka in till stan.
Jag har spenderat förmiddagen på skolan då jag och Martina har planterat om kruk-växterna i JB restaurangen. Sholla hopp! 
 
Nu är jag hemma i Laholm och sitter med lite samhälle's uppgifter sedan ska jag ta tag i min jäkla garderåb och rensa ur och städa rummet. Fin Fredag! Får bli festligheter imorgon istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0