The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don't always soften the bad things. But! Vica versa, the bad things don't necessarily spoil the good things, or make them unimportant.


 
Vid denna tiden brukar jag sova, vid denna tiden brukar jag vara i drömmarnas land, in pa-pa-pa-paradise.. Men jag är så jävla taggad på livet just nu!!
Sitter och tänker på hur bra jävla vår jag kommer ha, inom bara några dagar kommer jag vara lyckligare än vanligtvis och om lite mer än en månad är det min födelsedag, sedan stockholm med Amelie för one direcition konserten och bara någon vecka efter det är balen och där slutar det inte, två dagar efter balen ska jag gå modell för Fantastiska Malin och sen är det studenten... Sen då? Vad gör jag sen? Får grubbla lite till på det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0