I love asking kids what they want to be when They grow up because I still looking fot ideas.

Gud vad jag är trött!
Mitt humör har inte varit det bästa idag, har känt mig stressad och grinig hela dagen... 
Skulle bli ett snabbt träningspass efter skolan för att avlasta lite men det blev inget med det idag, hade bara blivit hem, stressa, duscha, stressa, packa, stressa osv.. Sen iväg in till stan igen för lite förfest så vi tar träningen på fredag istället! 
 
Nu är problemet.. Vad ska jag ha på mig? Jag, Ronja & Amanda har redan bestämt oss för vad vi ska vara men när jag väl tagit på mig kläderna ser allt ut som en tråkig svart utekvälls outfit så hm... Vad gör man? 
Temat är btw "vad man ville bli när man blir stor" Jag ville bli som tjejerna i The pussy cat dolls och spion! Hm... Kanske jag fortfarande vill? Hade vart coolt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0