Torsdag 2013-01-31

Usch fy och tvy...
 
Känns som att jag endast drar på mig en massa sjukdomar nu för tiden? ..
Igår natt tillbringade jag min natt sömnlös och med en hink bredvid sängen.. Hela kroppen vart uppsvullen och öm och min mage ville inte kontollera sig. Hej kräksjuka! 
Igår tillbringade jag min dag "medvetslös" i sängen .. Inte förens senare mot kvällen kände jag mig kry nog att röra mig utanför rummet.. 
 
Idag har jag kännt mig mycket bättre, eller ja efter någon värktablett och ett långt bad med en bra bok då kände jag mig bättre! Nu har jag laddat upp med nyponsoppa och proviva-blåbär och sedan ska jag försöka få i mig något redigt att äta. Har inte redigt vågat trycka i mig något eftersom den dära obehagliga känslan är kvar i magen. Well well.....
 
haha har legat o virat mig i sängen så istället för att bädda om har jag slängt bort lakandet....
fifty chades of gray! redigt fängslande bok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0