Tisdag 2013-01-01

2013 be good to me...
 

Gott Nytt år alla! 
Det ska jag försöka ha i varje fall! Inga nyårs löften har jag dock, men dem är ju ändå till för att bryta? Så varför bara inte kämpa och se hur allting kommer? 
 
Igår vart mitt firande lite överallt! Jag, Linnea, Hanna, Lina, Lisa, Andrea och Martina vart hemma hos Lelle och lagade mat och hade det bara så awesome som vi kan ha det! Senare runt nio tog vi en taxi till oskarström där en fest vart sen gick jag och några vidare till en annan i oskarström vart där under tolv slaget, skålade och sa tack o hej! Sen vart det en jävla runda in till Stan, vart där till sent inatt, jag och Andrea! 
Inget speciellt kul att läsa om igentligen.. Jag hade en trevlig kväll igår, eller jag försökte i varje fall! Tycker att nyår är så överskattat! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0