Söndag 2013-01-20

Hej!
Jag har bara tagit det lungt denna helg nu efter fredagen!
I fredes hade jag förvånadsvärt roligt, drog ju ut med Andrea, Amelie & Rebecka. Sedan mötte jag och Rebecka upp Hampus, Simon och Robert då vi sprang imellan B&B, 3 hjärtan och bm. Sedan tog vi sista bussen hem och jag sov hemma hos Rebecka.
Det blev en tidig upp stigning igår då jag och Lisa skulle iväg och få lite info inför ett bröllop vi ska jobba på om två veckor. Resten av Lördagen tog jag det bara lungt och avslutade dagen med tjejkväll hos Hanna.
 
Idag vaknade jag upp med Amelie bredvid mig. Vi har haft en redig slappe dag med film och käk. Nu blir det plugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0