Saturday night. Expectation: Party, friends, and adventures. Reality: My bed, food, and my laptop.

Nu är jag hem kommen från Andrea, har vart en heldag med slapp. Denna lördagen har gått oerhört fort? Aja..
Har fått en massa förfrågningar om jag ska med ut och ta några glas... Mådde nästan dåligt av mig själv när jag vart så nära att bryta mitt "promises" och dra ut i varje fall! Ska ju inte dricka något denna månaden som sagt och känns så oerhört onödigt att slösa pengar på inträden och dyligt i denna uttråkade staden ändå så jag tackade nej! 
 
Nu är jag hemma som sagt och skriver lite på ett arbete om söta viner och ska snart göra mig redo för sängen! Blir tidigt i säng ikväll är så himla trött! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0