Måndag 2013-01-28

God mooorning!
 
Igår låg jag död hela dagen, hade ingen mobil heller och datorn jag hade vart den segaste så har inte redigt brytt om mig att blogga!
I lördes vart i varje fall en av de vildaste kvällen på riktigt länge! Efter middagen på Foxen mötte jag och Martina upp Ronja och Amanda då vi gick vidare till Grand hotell där det vart förfest vid tolv tiden drog vi vidare till b&b där det dansades loss i "vip-lougen" med bingo och tjejerna, där öste vi hela natten fram till stägning sedan tillbaka till hotellet för efterfest, dock blev det mest chill. Runt halv sex tiden gick jag hem till min mami och spenderade min dag där igår! 
 
Idag blir det en lång och dryg skoldag.. Har världens mensverk och vill bara hem.. kill me please


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0