Måndag 2013-01-07

Hej omvärlden!
 
Idag har jag vart med Andreas och sedan hämtade Linus och två andra killkompisar upp oss så åkte vi och åt lite. Jag har vart hemma ett tag nu och det första jag gjorde när jag kom ned i mitt rum vart o stänga av mobilen och fram med datorn för att äntligen ta tummen ur röven och faktiskt skriva färdigt ett jävla arbete! 
Jag har en tedens att jag påbörjar alla arbeten sen blir jag uttråkad eller distraherad och gör något annat, vilket leder till att mer än hälften av mina arbeten bara är halvt klara... Men nu har jag stängt ute omvärlden en liten stund och detta gjorde stor skillnad! 
 
Imorgon ska jag även ta tag att ringa en psykolog, måste få hjälp med min konsentration och sådant roligt.. Känns tråkigt och så irreterande att jag tar tag i detta nu sista skolterminen.. Jaja jag får se om det hjälper mig lite på traven i varje fall! 
 
Nu ska jag fortsätta här så hörs vi sen! Puss
Meatball


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0