Lördag 2013-01-26

Jag har absolut inte saknat att vaka upp lördagar helt utmattad och med bultande huvud.. Men men I guess that hangover is gods way of saying "YOU KICKED ASS LAST NIGHT".
Jag hade i varje fall en bra kväll igår! Dock slutade natten lite sämre men man ska bara se på det positiva? 
 
Vi började ju som sagt kvällen på underbar då det vart förfest "girls night" då det kom en manlig strippa och lustgården lottade ut lite godsaker! Jag har nog aldrig sett tjejer så galna i hela mitt liv, haha! Vi vart där under hela kvällen tills vi stötte på Linnea och då gick jag och hon vidare till b&b där Bingo skulle vara, hade en bra sista stund där, det vart fotande och dans i VIP båset med Bingo! As härlig snubbe! Love him
 
Nu hade jag tänkt att jag skulle vila lite sedan börja göra iårdning mig inför ikväll.
Det blir lite firande för Martina med mat på foxen och sedan blir det förfest på best western grand hotel!!
 
Strippan på underbar! 
Jag och snyggingen Bingo!
 


Kommentarer
C

Ni borde ha tagit den här strippan(???) istället :-P http://slaventommy.blogspot.com :-D

2013-02-03 @ 18:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0