Halmstads nattliv.

Det är något som verkligen har tråkat ut mig! Visst att jag gav mig själv ett litet löfte och bestämde att jag inte skulle dricka något förens Hanna fyller 18 och börja ta hand om min kropp lite mer så som de två helger som vart detta nya år.. Jag känner redan att min kropp mår bättre utan alkoholen men det betyder inte att jag har blivit "nykterist" och har en sådan tanke i huvudet.. Jag tänker ofta på "jag kan ju dra ut utan att dricka" men jag tror inte jag kan det.. För halmstad har blivit så tråkigt.. Eller är det bara jag? Det kanske bara är jag som är tråkig och inte kan ha kul utan alkohol? hm... 
 
Jaja i varje fall.. Mina planer för kvällen är lite svajiga! Tanken vart att jag och Amelie skulle dra till B&B för att det är någon slags premier öppning då självaste Bingo Rimer kommer dit. Och jag kan säga att jag har alltid avgudat honom!
Några utav mina idoler jag har haft sedan jag vart liten är faktiskt "Bingo Rimér, Carolina Gynning & Damerna i Playboy mansion."  Men nu ska jag komma till saken i varje fall! Jag kollade på evenemanget där det  stod om Premier öppningen och den vart inte förens nästa vecka.. Lite surt! Så får se hur jag gör ikväll.. Vill ju trots allt umgås med mina vänner..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0