Torsdag 2013-02-14

Hej!
Ligger hemma i sängen och halsar i mig fanta.. Gårkvällen vart grym! Det jag minns i varje fall, mitten av kvällen är tyvärr ur bruk. Jag, Linnea, Mickan och Amanda fixade oss hos Amandas pappa, jag kan inte förklara med ord hur störda vänner jag har! Ett gott skratt förlänger livet? Hade gärna berättat om min kväll, men som sagt! Minns inte så värst mycket mer än att min kväll vart awesome!
 
Mår som ett rövhål idag, fick ca. 4 timmars sömn tror jag? Sen vaknar jag upp av att Amanda flåser mig i hörat och då vart det bara upp o hoppa för att följa med henne till skolan, trodde jag skulle dö ett tag. Ska ta mig en power nap strax sen hoppa in i duschen och fräsha upp mig så ska jag nog vara på fötterna igen!
Wohaa, lite bilder från igår!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0