Im a woman. I don't know what i want, but I can get mad, if I don't get it.


Sitter nu och kollar lite flyg o sådant till London. 
För någon vecka sedan fick jag ett nervsammanbrott pågrund av att klänningen jag skulle ha till balen inte längre finns i lager hos Sherri Hill och hade då inte kommit i tid inför vår bal. 
 
Något jag verkligen hatar med mig själv är att ända sedan jag vart liten har jag vart den som ska ha det jag vill ha, en envis liten jävel helt enkelt.. Så jag ringde i varje fall min mamma och hade panik ångest och vart så arg och ledsen och sa att jag vägrade köpa något här i Halmstad/Sverige över huvudtaget pågrund av att andra skulle kunna ha det jag väljer...Vart nära på att slita av mig håret, blev tokig,.. Detta låter hur löjligt som helst men ja så är det och jag är så arg på mig själv för hur jag kan vara ibland.
Så när jag pratade med min mor bestämde vi att vi skulle ta en weekend i London då jag samtidigt kunde kolla efter balklänningar! 
Någon mer än jag som kan vara en helvetes dotter? Stackars lilla mamma...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0