Fredag 2013-02-15

Hade alla en mysig Valentines day?
 
Själv låg jag hemma i sängen halvt död, skulle igentligen myst med film och Ben & Jerry med Amanda och Andrea men vi tar det Imorgon istället, girls night då!
 
Just nu städar jag lite, musiken på högsta volym. Och juste! Jag har ju lov! *Gör en liten lycko dans*
Idag ska försöka mig på ett tränings pass på gymmet. Mina jävla knän hindrar ju mig från träningen och det är så frustrerande! Om jag tränar en dag måste jag vänta sisådär i en vecka om inte mer innan jag kan träna igen pågrund av smärtan som kommer. Får ta ett redigt snack med min läkare och sjukgymnast, något måste dem ju kunna göra för in my ass att jag kommer växa ifrån detta när det bara blir värre o värre. pff!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0