Be a girl with a mind, a woman with attitude and a lady with class.

Nu är jag hemma igen!
Fick skjuts in till stan så jag hann sitta med Rebecka & Linda på Espresso och ta en Latte, snacka lite och sedan tog vi en runda inom Soda där jag igentligen skulle köpt ett par byxor men dem fanns tyvärr inte i min storlek. Det fick bli en fin blus/skjorta och en vår jacka! Är förälskad! Visar en liten bild snart!
 
Vid fem vart jag hos en psykolog som jag ska börja prata med en gång i veckan nu fram över, i några veckor i varje fall. Det vart väldigt skönt, trodde det skulle kännas hel-sjukt att sitta där o babbla men det gjorde det inte! 
Hann även söka jobb efter det innan jag skulle åka hem, så ska in med CV på måndag och sen får vi se vad som sker. Har fått en del gjort idag vilket känns bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0