Söndag 2013-04-07

Back in sweden!
 
Fällde en liten tår i morse när jag vaknade upp i mitt rum... Men Flyget gick bra och jag är hemma hel och i liv! Nu är det bara för mig att ta tag i livet lite mer och vänta in allt det roliga som kommer dessa månader! Och förhoppningsvis kommer sommaren snart! Komsi komsi
 
Just nu sitter jag och äter framför de nya avsnitten av vampire diaries! mmh, RIKTIG MAT!
Jag brukar kunna äta vad som helst men efter att testat lite av allt i spanien slutade det med att jag bara åt melon, pommer och majonäs.. Maten vart inte något att hurra för där..
Well well, jag skriver om resan lite senare, ska få in bilderna och lite så! woop woop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0