Onsdag 2012-09-05

Go'morron!
.
Klockan ringde klockan sex i morse och jag kände bara hur mitt huvud bultade och hur illamående jag vart men jag tog mig upp och åkte till skolan för det kan ju alltid bli bättre under dagen. Men efter att ha fixat iårdning i restaurangen kände jag ingen stor lust att servera en massa gäster när jag mådde så illa.. Är dessutom hängig och lite förkyld, inte kul! Tror det är något i klassen som kan spridas runt?! Det vart en massa som vart hemma från skolan idag, ush! Får hoppas på att det inte är så och att jag bara känner mig lite dålig idag och att de släpper!! 
.
Nu ligger jag i sängen och har vilat lite, ska sätta på några avsnitt utav pretty little liars och sedan ta en nap tror jag.
Bilder tagna från linnea. L,E,H ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0