Nu ska jag allt börja spara!!

Vart hemma hos Andrea innan, det vart bus & mys! Fixade även lite med betalningar och så som hennes far fick hjälpa mig med, han visade även mig hur jag kom in på kattegorien där jag kan se alla mina köp och betalningar... Autshhhh.... Säger jag bara, hehe... Summan pengar jag la på peace & love?!?!!!!! Sjukt !! Och små saker som snacks och mat och sånt jag har lagt en massa pengar på, fy! Nu ska jag börja spara och vara med "ekonomisk". Får ta tag i mitt liv nu!  :) 
.
Nu är jag hemma och ska skriva på lite arbeten, vi har fått en jävla massa arbeten och läxor i skolan nu.. Inget kul! Men det är bara att kämpa på! Som sagt ska ta tag i livet nu! Ska vara duktig jag! ;)
eh....ja! Hej mitt namn är Elisabeth!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0