Måndag 2012-09-24

Fakka up.. Det är mitt andra namn...
Det är alltid likadant, samma gamla visa när jag går ut. Flyger högt men jag landar så dåligt, däckar i glädje, svävar på moln.. Har bestämt mig för gott, jag måste bort här ifrån! För jag vaknar med ångest, vaknar med smärta... Hey! Jag har fakkat up igen, jag har ingen kontroll...

Ush... Nu är det måndag igen och jag vill bara krypa under täcket igen, mår kasst.. Baksmällan håller i hårt.. Har inga minnen från i lördes typ.. Nej nu har jag bestämt mig! Jag ska inte dricka förens Hanna fyller år och bortsett från alanya då.. Typ..
Aojao, ny vecka som sagt, börjar inte skolan förens halv ett men har vart igång sedan klockan åtta, vart precis på ett möte på spis & deli om min praktik och så, så nu sitter jag och väntar in Martina som jag ska med till sjukgymnasten sedan blir det spex foto! Fun !!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0