Lördag 2012-09-01

För lite sömn inatt.. Känner mig som en zombieovanligt?! Kom hem runt fem inatt & vaknade upp vid nio tiden och kunde där efter inte somna om trots hur trött jag än va! Men men.. Hade en riktigt trevlig & roliga kväll/natt. Jag, Martina & Rebecka vart på en hemma fest i Söndrum, vi spelade beerpong, dansade & sjöng. Det vart längesedan jag vart på en redig hemmafest som faktiskt vart riktigt lyckad dessutom! Så hade en riktigt bra kväll! 
.
Idag har jag vart inne i stan och beställt hem en ny säng, en stor säng!!! Och köpte med mig nya kuddar och sådan behövligt. Nu ligger jag hemma och väntar på ett samtal från en liten filur vid namn Linnéa så ska vi planera kvällen!
 


Kommentarer
CICCIFJÄRT

TINI HAFFAR!!!!!

Svar: HAHA OHJAAA!!!!!
Elisabeth Törnqvist

2012-09-03 @ 22:14:40
URL: http://www.ceciliabc.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0