Fredag 2012-09-14

God Morgon!
Idag vart ingen klocka ställd och jag vaknade ändå och kom upp klockan nio! Känns bra! Har börjat dagen med att betala vissa räkningar, nu hade jag tänkt städa klart här eftersom jag inte hann bli klar igår..Ska även rensa garderåben, börjar bli fullt nu!! När jag är klar här får jag se vad jag gör, gå en runda om mitt knä behagar? Dock jävligt trisst väder, men men... Senare ikväll blir det fredagsmys med Cecilia och Martina!
Uuh, har inte riktigt en dag för foton idag,... ser ut som ett rövhåk i ansiktet för tillfället.. hehehe
Ni får en titt på min " dagens spåkula" istället tyckte den passade in lite en regning dag som denna, dock kan nog inte mitt leende vara till någon vidare stor hjälp idag pågrund av mutanten jag har på läppen...................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0