Tisdag 2012-10-16

Heeeeej Alla krya och glada!
 
Här ligger jag hemma i min ensamhet och väntar på bättre tider! Nej men försöker krya på mig i varje fall, jag har nog aldrig haft såhär tråkigt någonsin skulle jag tro.. Det är samtidigt väldans utmattande att vara sjuk? Men hoppas att två dagars vila ska göra mig lite bättre i varje fall! På torsdag åker jag & Martina som sagt!
.
Ja? I morse vart jag i tingrätten med klassen för att få se hur en rättegång går till.. Rätt intressant faktiskt, dock tragiskt hur mycket idioter det finns i denna värld.. Det ska ju vara Fred & kärlek i vårat land... he he he! Nu ska jag som har så tråkigt, ägna mig åt skolan lite till här hemma! Love life. Pusss på er alla glada!
If I was your panda I'll never let you go...
Kollade igenom lite gamla bilder... Hur bra hade inte jag passat som panda?....
Bilderna är tagna på Ronjas födelsedag.. Ååååh vill ha sommar nu! Skönt att få känna lite värme i en vecka igen..
 
Alltså jag vet att detta är ett lite random inlägg men jag har sååå tråkigt! Smäller av! 
Puss hej, tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0