Söndag 2012-10-14

Ju mer jag bevisar för mig själv att jag klarar av desto bättre mår jag i mitt inre...
 
Hej blogg readers! hehe så gay det låter...

Min helg har bestått av förkylning, mys med tjejerna och fix och trix i mitt rum! I fredes mådde jag som säms, så det fick bli mys kväll hos Linnea, sov även där så trots mitt halsont drog vi oss på ett actic pass, jag dog!!
Min lördag såg då ut så att vi som sagt vart på ett pass sedan åkte jag och hämtade en ny säng som jag beställt för några veckor sedan så efter det vart det bara hem och röja undan i rummet, ni ska veta hur mycket skit saker jag har, fattar inte vad allt kommer ifrån? Efter lite röj kom Linnea och hämtade mig, så blev det tjejkväll med taco mys! 
Idag har jag fixat klart allt, jag är lite chockad över att jag är såpass händig som jag vart idag... Vägrade be om hjälp så jag fick ut sofforna, min gamla säng och ja allt bröte själv... Fick till och med upp min nya säng på egen hand! Tio guld stjärnor till mig!!
Nu ligger jag med mitt natt besök här hemma och ska prov köra sängen.... Just kidding! Not a lesbian... Eller? huehuehue
Hej hej.. jag är sne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0