Söndag 2012-10-07

God Morgon!! 
 
Vaknade inte förens nu halv två.. Känns sådär.. Men efter endast tre timmar sömn igår vart jag helt död! 
Igår vart jag hemma hos mamma som sagt! Jag fick en sådan panik när mamma ringde runt två igår, då slog det mig att min lillebror fyllde år.. Så jag och Andrea tog bussen in till stan för att köpa presenter till honom på de tjugo minuter som fanns innan allt skulle stängas, jag är alltid ute i sista minut typ!.. Men jag hann och det blev en liten outfit till honom, en t-shirt, chinos och en huvtröja! (Han verkade nöjd i varje fall så det vart ju bra!!)
Efter den snabba "shoppingen" kom min systers man o hämtade mig så åkte vi till mor min. Det blev tårta, fika och firande senare mot kvällen gick vi en runda på stranden. Is kallt men så mysigt!! 
 
Vid nio fick jag skjuts från mamma hem till gabb, där vart det film och gotte tills jag deckade! Då Linus fick köra hem mig.. Somnade på direkten när jag kom hem och nu ligger jag här! ... Idag blir det plugg, love it! 
mmh... Hittade käk på stranden... Mumma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0