Tisdag 2012-10-09

Hej på er!
 
Idag har jag haft en del att göra, just därför jag inte uppdaterat! Först vart det skola, vi hade vår första student tävling idag! Vart faktiskt riktigt kul, trots det trista vädret, men vi kom nog bra till i varje fall! Efter tävlingen gick jag och Ronja in på butteriks där jag testade den efterlängtade dräkten "sexig hatter" men självklart såg inte dräkten ut som på bilden.. Nej då! Det såg ut som en trasa, en trasa dem tyckte man skulle ha som klänning! Men det vart i sista minut o jag hade verkligen ingen aning om vad jag annars skulle vara så jag tog och köpte den och lite andra saker! Efter det och den sista lektionen tog jag bussen direkt hem till Andrea då jag började fixa med klänningen, så nu ser den någolunda nice ut! Ska bara fixa lite till imorgon så ska den nog gå att bära på första studentfesten! Happy times!
.
Nu ligger jag hemma och gör inget vettigt alls!
Före:
Tvingade på Ronja den efter att jag hade testat den för att se hur den såg ut...
Ingen favorit assååå... hehehe! Men det löste sig! Sorry ronja för bilden!
 
Efter:
Endast en sneakpeak... Men det får duga! Imorgon får ni se hela mig :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0