Måndag 2012-10-22

Hej Sverige! Tänkte bara berätta det att.. Jag är kär, kär i ett land, jag vill inte hem!
Igår blev det lite Chill under dagen med tanke på det tråkiga vädret, så vi tog sov morgon och när vi väl vaknade upp runt tolv så hade det börjar klarna till! Det blev en liten runda på stan och sedan satte vi oss här i baren för några drinkar och sedan drog vi oss ut en stund.

Idag vart det riktigt kämpigt att ta sig upp kan jag lova! Klockan ringde halv åtta och jag trodde att jag skulle dö! Men det vart bara att kämpa sig upp för vi drog nämligen ut på jeep safari! Vi har vart uppe i bergen, i en moské eller vad det heter och även fått se de lite mer "fattigas" hem och hur de lever, safarin avslutades på något liknande badland. Nu ligger vi på hotell rummet och Martina sover som hon typ gjort hela veckan och jag, ja jag gör inget alls. Vill ut!! Hoppas ni alla har det bra! Det har jag!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0