Lördag 2012-10-06

Nu är jag påmind än en gång, varför jag inte skulle ha druckit! Men jag hade en otroligt trevlig kväll igår!
Kvällen började hemma hos lilla Linnea med henne, Andrea, Anna och Martina. Vi shottade, tramsade runt och ba va! Runt ett tiden mötte vi upp killarna i Mange makers sen drog vi med dem en stund och sedan vidare ut! Vi vart inte ute så länge med tanke på Att tiden bara sprang iväg men festen fortsatte hos killarna. Jag och Andrea vart inte hemma förens sju tiden, somnade runt åtta, vaknade igen klockan elva och kunde inte somna om... Så typiskt!
Nu är det bakis häng här hos mini och jag har inga planer alls på att röra mig ur fläcken! Hare gött, haj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0