En prostituerad solnedgång där jag blickar ut...

Usch & Fy! Tycker verkligen inte om kylan, tycker verkligen inte om att det blir så mörkt så snabbt, tycker verkligen inte om att jag fortfarande sitter och väntar på att sommaren ska komma, tycker verkligen inte om att sommaren kom och stannade i ett dygn typ...
.
Kände för att vara lite gnällig på denna hemska kyla! Men ja! Hej!
 
Vart som sagt och fikade med Emelie innan, hade en så himla trevlig fika stund! Har saknat min fruga! 
Sitter nu hemma och funderar på om man ska ta och sova snart? Är så otroligt trött! 
Gillar min dåliga kamera... Mina tänder ser ju i varje fall vita ut!! Ska nog köra in tandblekningen i käften nu! ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0