Anette & Marie's Hudvård

Mys dag! Vart som sagt på ansiktbehandling, så otroligt skönt! Dem gjorde djup rengöring och portömning, fick även ansikts massage, plockade bryn och några produkter med mig hem! Efter en timme på behandlingen mötte jag upp Rebecka igen så gick vi till torget där dem hade någon mysig marknad, all världens mat i olika stond, godis, kakor, klädstond.. Ja allt! Fick med mig en peruk och en dröm fångare hem, lyckades även hålla mig undan från alla sötsaker, stolt! Vid fem tiden gick vi inom telenor och fixade lite saker sedan tog vi bussen hem!

Nu ligger jag här hemma och skriver på ett arbete, ska äta lite sen sova tror jag! Är så otroligt trött! Praktik imorgon..


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0