Tisdag

God morgon!
 
Tisdagar är alltid värst ... Har blivit lite till en vana nu att försova mig och stressa denna dag i veckan... Men jag kom i tid till skolan i varje fall! Nu sitter jag här på tom mage, övertrött och tyckar att allt runt mig är oerhört roligt..
 
Idag stannar jag i stan efter skolan, jag ska växla in pengar och köpa lite saker till helgen för jag ska nämnligen på QLIMAX!! På natten till Lördagen sätter jag och Andrea oss på bussen mot Holland, är så fete taggad! Gaaaah! Haha någon kanske undrar "ehm, one direction & qlimax?" men ni ska veta att jag har en oerhört blandad musik smak! hehe så nu vet ni...
 
Jag på sniskan i fredes.. Söt!


Kommentarer
Hanna

Du är så söt min svett! <3

2012-11-20 @ 21:21:34
URL: http://haannacarlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0