Tisdag 2012-11-27

06.00, 06.05, 06.10, 06.15, 06.20, 06.25, 06.30, 06.35, 06.40, 06.45....
Dessa tider har jag larm inställda på morgonen och jag kommer inte upp... Jag vaknar inte..Vad är felet då kan man ju undra? Jag måste få mig en bättre sömn på nättera, ingen lust o hålla på med sömntabletter o grejer heller så jag somnar i tid., dåliga vibbar från sådant! 
Jag missar så mycket pågrund av mina jävla sömnproblem, känner att min skolgång kommer gå åt.. ja, helvete snart! + att jag är förkyld som ett as, måste boka tid hos min läkare, inget funkar mot min jävla hosta.. Hoppas på att få någon magisk host medicin.. 
 
Nog med klagandet nu! Nu ska jag upp och göra något att äta, och sedan lägga mig i ett varmt och skönt bad! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0