Måndag 2012-11-26

Heeeej o Håååå!
 
Jag hade tänkt o skriva lite om mitt senaste dygn.. Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Qlimax vart något av de sjukaste jag vart med om! Så otroligt mäktigt! Långa buss resor, tio timmars ös, hardstyle, hardcore, goda jävla pommes.. Ja jag hade en riktigt bra lördag/söndag! Jag och Andrea vart nog dem ända rena personerna på hela qlimax, trots det lyckades vi ösa hela natten! Eller ja.. Andrea den lilla pallade mer än mig, två timmar innan det vart slut gick jag ut och satte mig med en vi träffade från Halmstad och Andrea stod kvar o öste med två andra som vi också träffade på som också vart från Halmstad. Härligare personer får man fan leta efter! Vid halv åtta satte vi oss på bussen hemåt och deckade direkt, vart hemma runt tio tiden igår kväll..Vet inte redigt vad jag ska skriva, hade jag kunnat beskriva känslan så hade jag gjort det men jag är tom på ord!.. 
 
Idag har jag Bara legat i sängen hela dagen, lagom sleten här borta! Jul musik spelas i högtalarna och jag har ångest... Julen är nära och jag vet inte hur jag ska göra denna julen? Flyr kanske landet, forever alone...
Jag o mitt cp på färjan till Danmark. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0