Måndag 2012-11-19

God dageens!
 
Sitter i skolan, tvekade först om jag skulle gå så blev lite försenad.. Förkylningen har fallit på igen men jag ska klara denna vecka! 
Helgen vart i varje fall grym! I fredes gick jag & Amelie all in här i halmstad och i Lördes vart ett litet besök hos Emma & Hennes pojkvän, på kvällen vart det fest för hela slanten och maskinen live, döör för dem.. Så sjukt grymma! Mådde som förtjärnat igår, så resan hem vart inte rolig, satt på tåg i fyra timmar. Vart inte hemma förens runt nio tiden då blev det film och mys hela kvällen...
 
Efter skolan idag blir det hem o fixa sedan ikväll är jag & Amelie bjudna på middag hos en killkompis, ska bli trevligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0