Lördag 2012-11-03

Blev ingen uppdate igår pågrund av jobb och sedan direkt hem o hämta en massa saker och raka vägen till Lisa direkt där efter!
 
Bortsett från en jävla baksmälla från helvetet och en mörbultad kropp så hade jag en awesome kväll/natt igår! 
Vi startade kvällen hemma hos Lisa då jag, Linnea, Lina, Andrea och Lisa fixade oss och förade.. Det är ju trots allt halloween så vi sminkade till oss lite. Vid halv tolv tog vi bussen in till stan då vi körde all in på Corner och sedan vidare till BoB där vi dansade våra rövar av oss. Det vart sådant grymt tryck hela kvällen och jag hade nog den bästa kvällen på riktigt riktigt länge! Tackar mina underbara vänner! 
 
Idag har jag mått som förtjärnat och har legat hela em/kvällen i sängen. Skulle igentligen vart påväg till Falkenberg nu och fira en vän som fyllt 18 men har verkligen ingen ork till något idag och kroppen är öm så jag tänkte att det vart en bra idée att stanna i sängen framför mina favorit serier! 
Japp... påväg hem klockan 4 inatt.. Tyckte jag vart så sexig... Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0