Legend says, when you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream.


Ack, ack, ack... Har ångest inför skolan imorgon, börjar dagen med prov och jag kan inte ett bajs, och jag kan inte somna heller för den delen.. Känner att min dygns rytm är lite åt skogen... Well well...
 
Idag har jag spenderat min tid till sängen, sedan runt sex tiden kom Rebecka & Amelie hit och jag lagade mat till dem, gott! Runt nio tiden tog dem bussen hem och jag mötte upp gabb, det blev några avsnitt "the walking dead" sedan vart båda så trötta så jag gick hem.. Men trots min trötthet så piggnade jag till när jag kom hem... Blir några avsnitt New girl nu och hoppas på att jag somnar in. Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0