Fredag 2012-11-30

Hej!
Min torsdags kväll blev riktigt lyckad! Dock höll jag inte redigt i det att jag inte skulle dricka, blev en del men jag är i liv idag som tur är och kommer klara av en riktig ute kväll idag!
Vi började kvällen på b&b med quiz sedan tog vi en sväng in på james där Johan jobbade, så umgicks lite med honom sedan lumpade vi bara runt lite överallt. Det vart hemskt lite folk ute men vad kan man förvänta sig i Halmstad en torsdag? Runt 12 tiden gick vi i varje fall tillbaka till b&b där det blev lite mer ös, dans, fulla, goa människor.. runt halv ett tiden kom min skjuts och jag tuppade av direkt när jag kom hem, så idag är jag utvilad!
 
Nu ska jag sluta lata mig och ta och göra iårdning mig och åka in till stan, blir lite titt i affärer idag med! 


Kommentarer
Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

2012-11-30 @ 15:30:15
URL: http://forum.modekampanj.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0