Torsdag 2012-05-10

God Morgon/Middag?
Blev inte så lång tid i skolan idag... Har inte fått någon sömn inatt pågrund av olika anledningar.. Så tog bussen vid halv elva, åkte hem till Rebecka med lite fika så där satt vi en stund och pratade. Kände att jag verkligen behövde prata av mig och hon är verkligen förstående så det är skönt!
Nu sitter jag hemma och ska lägga mig och dö lite.. Är svag i hela kroppen..Det känns som att jag dör inombords...
Vid varje vaket andetag saknar jag dig. I varje tanke finns du med mig. En saknad har fyllt mitt hjärta som aldrig kunnat fyllas. Ett djup i mitt hjärta kan inte hitta rätt väg. Jag är så ledsen för allt... Du vet vem du är min älskade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0