Tisdag 2012-05-01

Ligger i sängen ännu efter att inte kommit i säng förens halv fem i morse och inte somnat förens runt 6-halv 7 tiden...Kvällen vart super, Jag, Amanda, Ronja, Hanna & Rebecka tog oss till Söndrum där vi vart på hemmafest. Det vart små drygt i början men sedan kom alla igång och det blev sjukt kul! Dock kanske detta blir min sista fylla, för vad jag än gör visas det bli fel.. Även när jag är nykter dock........ Så förövrigt kanske jag inte borde finnas till alls....... Men förutom att jag insett att jag kanske aldrig får tillbaka det jag älskar mest i mitt liv och en trist avslutning på min natt hade jag väldans trevligt! Hoppas ni andra också hade det! Pusss♥
Lite bilder från kvällen.- Dålig kvallé ..... Sorry!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0