Summer

Ja då har värmen äntligen kommit!
Har vart i stan hela dagen och shoppat, myst i solen, parkhäng med vänner och fikat lite! Väldigt härligt, dock lite jobbigt..Har kämpat mig igenom stan för är sjuk och min kropp har inte velat med mig redigt idag, imed att det är så varmt ute strejkar nu min kropp! Men jag har fått en del gjort. Några få nya plagg till garderoben och en present köpt till bästavän som snart fyller år och ja bara varit! Nu ligger jag hemma och tycker synd om mig själv, har gjort te och ska knarka tabletter och nässpray även snart tappa upp ett bad och se om kroppen vill med mig mer efteråt! Så typiskt att bli sjuk nu alltså... När sommaren är här o allt!
Teater i parken..
Mmmhhh...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0