Onsdag 2012-05-09

Har haft de sista nationella proven i Engelska nu och jag kan ju bara hälsa hej till mitt fina IG som jag kommer få... *tår i ögat*
-
Sitter nu på sista lektionen och jobbar om astronomi, läser delvis om planeter och om stjärnor, vad de har för betydelser och då något jag tycker är väldigt intressant- Horoskåp! Har alltid tyckt att stärntecken och horoskåp har vart intressant så för en gångs skull jobbar vi om något roligt.. Läste nyss lite om oxen(mitt stjärntecken) och tyckte att oxens "bra" & "mindre bra" sidor passade en del in på mig.. sen att de är mycket neggativt får man bara ta.. haha

Oxens bra egenskaper

Tillgiven och lugn 
Skicklig i affärer 
Tålmodig och pålitlig 
Är sensuell och sexig 
Varmhjärtad 
Ställer alltid upp 
Generös

Oxens mindre bra egenskaper

Maktälskande 
Är svartsjuk och vill äga sin partner 
Kan vara en tråkmåns 
Envis och orubblig i åsikter 
Njutningslysten och girig 
Lättjefull och bekväm 
Kan bli fruktansvärt arg




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0