MASKINEN

Jag har stått och trängts, fått smällar från alla håll, min kropp är svag och öm, min röst är åt helvete, mina fötter ömmar och svullna.. Och jag har haft den bästa kvällen på länge!!! Fyfan vad underbar kväll!
Började kvällen med parkhäng med Ronja, Bella, Natha & hannah, lärde även känna nytt folk vi har spelat kubb och legat och haft det mys i solen. Vid 10 åkte vi bort till kåren där vi tog oss en varsin drink(vilket vart det ända jag drack! Körde på nyktert ikväll!!) Sen vid tolv stod alla och öste till maskinens spelning. Fyfaaaaan vad grymma dom är! Love, Love, Love!!
Nu är jag hemma och ska sova! Är helt död! Puss god natt♥
En bild från kåren..Imorgon blir det bildbomb!! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0