Lördag 2012-05-19

God Morgon!
Vaknade för någon timma sedan men äsch.. Säger god morgon nu i varje fall!..
-
Tycker lite synd om Andrea, jag vaknade upp först en gång och då vart det ingen vid min sida, somnade om och vaknade upp igen efter en stund och då hade Andrea lagt sig vid mina fötter... Haha OBS! Tager jag all plats?! På tal om sömn o så... Tror jag har fått en ny fobi... Igår när jag skulle ta på mig mina converse kände jag något vid mina tår och då får jag panik så jag tar av mig skon och då ser vi en gigantisk bagge!! alltså den vart lika stor som mitt lång finger typ... Så ja i varje fall! Jag vart skakis hela vägen hem till Andrea, jag kunde inte sluta tänka på den.. Nu till det sjukaste! Jag drömde att den jagade mig i sömnen och när jag vaknade upp i ett ryck vart jag sedan säker på att den vart kvar i min tröja... *tår i ögat* heheheh... Jaaaa kände att jag skulle dela med mig utav min härliga skräck från igår... Men antar att jag ska sluta skriva nu? Hm... Undra om ni ens läst till denna sista mening...

Livrädd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0