Lördag 2012-05-12

Döds trött!
Ligger hemma i sängen efter en fartfylld morgon.. Eller snarare sagt jobbig! hah.. Somnade hemma hos min vän Rebecka igår efter en lugn och skön kväll. Vi satte klockan på halv tio för att vi hade planer på att hinna med att sola och så under förmiddagen idag. Det slutade med att vi missade första bussen, fick gå upp till andra sidan för att ta den andre men då vart den fast pågrund utav en bilolycka så den skulle bli en halv timma försenad så då tog vi inseativet att handla lite snabbt och ta 316 istället men nej då kör 400 förbi oss.... Suck! Men vi kom in till stan i varje fall och fick stressa oss igen där med för att hinna med bussen hem. Nu ska jag hoppa in i duschen & fräsha till mig och sedan se vad kvällen har att erbjuda!
Bror & jag på min födelsedag!
Kärlek♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0