Lördag 2012-05-05

18 ÅR!!

Jag är uppe med tuppen känner jag och ska fräsha till mig lite för snart kommer mor min och hämtar mig, då ska vi till stan och jag ska få välja ut vad jag vill ha i present! *Leer* Hehe vi har lite speciellt när det gäller presenter till mig, jag har alltid vart sån(speciellt när jag vart liten) att när det gäller mellan mig och mamma får jag panik om jag inte vet vad jag ska få i present, jag har fått sån panik någon gång att jag började gråta och ville inte öppna det hon gav mig för jag visste att jag inte hade valt ut det själv................ Hahahaha.... Men det är mycket bättre för mig nu, har växt upp nu vettni haha!! Lovar!.. Mamma hade bara dålig fantasi i år så hon erbjöd att hämta upp mig nu för att sedan kolla efter saker jag vill ha! Så nu ska jag göra iårdning mig så återkommer jag om vad jag har fått! Pusss


Kommentarer
Becka

STOOOORT GRATTIS Kusiiiiiin =D !!!! Ha en superdag!<3

2012-05-05 @ 10:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0