Fredag 2012-05-25

GOD MORGON FREDAG!
Wihooo! Ligger hemma och mår sämre än de senaste dagarna! Kanske inte vart så bra att ligga i solen igår trotts att jag kände mig lite bättre?!
Jada jada... Det ska inte få stoppa mig för att ha en awesome helg i varje fall! Ikväll är det ju maskinen!! Woop woop! Och imorgon är det crazy spring! Sen avslutas helgen med balen som alla treor på friskolorna går då(vill med!!! men nästa år så..)! Blir la ett bra avslut huh?! Nu ska jag i varje fall göra nytt te för mitt har blivit kallt.. Snyta mig och ja ba dega! uhuu.. Pusss pusss
Två bilder från igår.. Fina sommar!
Hade en riktigt bra dag igår! Som sagt vart det grillning, solning och mys! Det vart jag, Rebecka, Hanna & Linnéa hela dagen. Mina vänner gör mig så lycklig! Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0