En ros- Du är mitt allt. Fem rosor- Jag gör vad som helst för dig. Sju rosor- Jag älskar dig!


Ibland kan jag allt vara lite gullig! Gav 1 bukett av rosor till Hampus som vart uppdelad i tre "buketter" som har tre olika betydelser!
-
Jaa.. I varje fall! Jag har haft en toppen dag! Först vart det endast tre timmars skola sedan glass och mys i solen med Amanda & Ronja. Efter skolan åkte jag hem, Hampus kom hit och fick sin lilla "överraskning" och så umgicks vi lite.. Efter någon timma här tillsammans körde han mig till Rebecka då vi två och Hanna tog oss en runda i oskarström. Nu ligger jag hemma och ska strax sova! Pusss


Jag tycker att jag är söt i varje fall! .......


Promenad genom stan.... Hanna lite skakis när hon tar bild?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0